4.6.2016

GET TO KNOW ME BETTER

Heippa!

Nyt on vihdoin päästy lomille! Todistukseen oon tosi tyytyväinen ja stipendikin tarttu mukaan. Päätin tulla nyt postailemaan ennen kun lähetään serkun ylppäreihin ja illemalla sit juhlitaan peruskoulun loppua. Nyt ois luvassa vähän erilaisempaa postausta, jossa kerron vähän kuulumisia ja enemmän itestäni!



ELÄMÄSTÄ

Mitä kuuluu?

-Hyvää ainakin tällä hetkellä, koska loma starttas ja aion kyllä nauttia tästä päättäripäiväivästä! Ylipäätänsä oon muutenkin paljon pirteempi heti kun on kesä ja niin valosaa!


Mikä on jäänyt parhaiten mieleesi viimeajoilta?

-Ainakin viimeinen viikko koulussa oli tosi tapahtumarikas ja kiva! Oli mm. ysigaala, pelipäivä, luokkaretki linstillä ja nyt tietty tänään kevätjuhla ja päättärit. Toivottavasti siis tääkin päivä jää mieleen!




Suunnitelmat kesälomalle?


- Ei vielä mitään ihmeellistä, mutta kesätöitä ainakin. Tykkään mennä millon minnekin silleen extemporesti enkä silleen, että sitä on sen enempää suunniteltu etukäteen. Tänään kuitenkin ne serkun ylppärit ja päättärit ja myöhemmin tässä kuussa ainakin Tukholmaan serkun ja mummon kanssa!


LEMPPAREITA


Lempinäyttelijä?

 -Hmm, no ainakin suurin osa Cameron Diazin ja Jennifer Anistonin näyttelemistä leffoista, joita oon nähny. Sinänsä aika vaikee kysymys, koska hyviä näyttelijöitä on myös Suomessakin mutta noi nyt ainakin!


Lempisarja?

-Nääkin vaihtelee tosi paljon ajoittain. Tiettyinä aikoina maratoonaan vaan tyyliin yhtä sarjaa enkä kato mitään muuta. Mutta siis tämmösiä mihin oon ollu ihan koukussa ja joista oon tykänny tosi paljon on esim. Kosto, Täydelliset naiset, Carrien päiväkirjat, Gossip girl, Pretty little liars ja Olipa kerran!


Lempielokuva?

-Ää tääkin on tosi vaikee, koska oikeesti tykkään tosi erilaisista leffoista. Mutta ainakin We're the Millers ja What happens in Vegas on mun mielestä hauskoja ja semmosia jotka vois kattoa vaikka kuinka monta kertaa :D Sit kävin hiljaittain leffassa kattomassa Mother's day ja sekin oli oikeestaan aika hyvä!

 Lempiartisti?

-Hmm no nykyään mulla ei oikeestaan oo tämmöstä, koska mun musiikkimakukin on aika laaja ja tykkään kuunnella eri biisejä erilaisilta artisteilta. Mut Selena Gomez ois ainakin semmonen ketä haluaisin syksyllä mennä kattomaan!


TULEVAISUUS


Mihin peruskoulun jälkeen?

-Ihan lukioon vaan. 


Unelma-ammatti?

-Musta on tosi outoo, ettei mulla ikinä pienenä ollu mitään unelma-ammattia kun kaikilla muilla tuntu olevan. Joku vuosi sitten se oli kuitenkin vielä lääkäri, mutta nyt se on taas muuttunu, haha. Nyt musta kyllä oikeesti tuntuu, että oon oikeesti keksinykin itelleni sopivan ammatin. Mahdollisesti siis esim. joku markkinointipäällikkö tai sihteeri ja ehkä myöhemmin jonkun firman johtaja. Sit tän työn kautta ois just superkiva päästä matkustelemaan ja muuttaa esim. Ruotsiin! 


Missä haluaisit asua?


-Vaikka Suomessakin on oikeesti tosi hyvät olot, niin oon oikeesti tosissani harkinnut esim. Ruotsiin tai Saksaan muuttoa. Tykkäisin asua kaupungissa ja ainakin Suomessa pääkaupunkiseudulla asunnot on huomattavasti kalliimpia. Lisäks palkkataso ois näissä maissa korkeempi ja totta kai sais myös erilaista kokemusta! Palaisin siis varmasti jossain vaiheessa takaisin Suomeen.


Tässä nyt muutamia "faktoja" lisää musta. Kertokaa ihmeessä jos haluutte vielä myöhemmin lisää tämmösiä!

Ihanaa kesää kaikille!♥

♥Henna







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti