20.7.2015

Aakkoset

Moikka ja hyvää maanantaita kaikille! Päätettiin Hennan kanssa tehdä tälläset tarkemmat esittely postaukset ja mä mietin et haluisin jollakin erinlaisella tavalla esitellä itteni teille ja päätin et hei miks en tekis mun elämän aakkosista teille postausta. Joten here you go...

Abu Dhabi ensimmäinen kunnon ulkomaan matkakohde 10 vuotiaana

Ben and Jerry's, niin parhaita jäätelöitä

Coconut oil, eli kookosöljy mun kuivien latvojen pelastaja

Dream, mä unelmoin tosi paljon ja se saa mut tavotteleen asioita
Elämä, ootan innolla mitä se mulle tuo

Fazer, suklaa♥︎

Gossip girl, miks siihen ei voida tehdä lisää kausia

H&M, sieltä on 90% mun vaatteista peräisin

Isotsisarukset, mulla on siis yks isosisko ja kaks isoveljee eli oon nuorin meidän perheestä
Joulu, lemppari juhla

Kesä, mun lempi vuodenaika ihan senki takia että sillon on mun synttärit

Linda, heh oli pakollinen eli mun nimi

Macbook, tuo uusi rakkaus, jonka ostin hiljattain omilla rahoillani

New York, unelmien matkakohde
Oleminen, ahh mä en rakasta mitään niin paljon ku sitä että saa vaan olla eikä tartte tehä mitään

Pll eli suomeks valehtelevat viettelijät mun all time favourite sarja

Quote, ne on niin koukuttavia että ne pitää aina lukee jos niitä näkee

Ruoka, mun lemppari harrastus

Sulo, mun pieni 4 vee koira



Tukholma, mun lemppari kaupunki missä oon tähän asti käynyt

Urheilu, ilman sitä en vois elää

Vesi, sitä menee päivässä ja paljon

Xylitol, purkkaa tulee syötyy välil ehkä vähän liikaaki

Ysiluokka, eli viimestä vuotta viedään peruskoulussa

Zzzzz, nukkuminen♥︎

Åååå

Äiti ♡

Ööööö

Tässä oli mun aakkoset. Mä en ees tiiä teinkö tän ns. 'oikealla' tavalla, mut jos en niin ainakin tein tän omalla tavalla, haha....

Mä taidan siirtyä tästä läppärin ääreltä päikkäreille, koska mikään ei oo ihanampaa ku ottaa päikkärit ''raskaan'' työpäivän jälkeen....

♥︎ Linda


4 kommenttia:

  1. Kivasti toteutettu postaus ja ihania kuvia! :-)

    therewillbesunshine-emiia.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Tosi kiva postaus :) Ja kivoja kuvia :)

    http://sanninenblog.blogspot.fi/

    VastaaPoista