21.7.2015

Facts about me

Heippa!


Nyt ois tosiaan vuorossa toista "esittelypostausta" tai no koitan vähän kertoa itestäni, että te lukijatkin opitte vähän tietämään musta. Aattelin siis tehdä ihan tämmösen postauksen, missä kerron itestäni faktoja. Mennään siis suoraan asiaan! :-)


1. Eli kaikille vielä tiedoksi, mun nimi on siis Henna
2.  Oon 15 vuotta
3. Mun perheeseen kuuluu isä, äiti, kaksi isosiskoa ja kaksi hauvelia, heh.
 
 

4. Oon harrastanut lentopalloa ja cheerleadingiä
5. Nykyään käyn salilla ja treenailen omatomisesti
 
 
6. Asetan itelleni aika paljon tavotteita esim. koulun suhteen
7. Oon blogannut yhteensä ainakin 3 vuotta
8. Rakastan ihan super paljon matkustelua!
 
 
9. Mun lemppariruoka on varmaankin tortillat tai aurajuusto-kanapasta.
10. Mun lempiherkkuja on Ben&Jerry's jäätelöt ja Filmtownin irtokarkit♥
 
 
11. Mun lempielokuva on varmaankin Divergent!
12. Mun  lempparisarjoja on Pretty little liars, Kosto, Gossip Girl ja Täydelliset naiset!
 
 
13. Mun lempituoksut on Ralph Laurenin Big pony 2 ja Victoria's secretin Mango temptation
14. Suklaa lasketaan kyllä herkkuihin mutta mun lempparisuklaa on ehdottomasti se Milkan iso oreosuklaa=♥
15. Mun lempiaine koulussa on liikunta
 
 
No niin nyt ois eka fakta-postaus pulkassa! Tätä oli kyllä kiva toteuttaa ja toivottavasti myös lukea. Kertokaa ihmeessä jos teillä on samoja lemppareita! :-) Voisin jossain vaiheessa tehdä myös postausta vähän semmosista random faktoista.
 
Palaillaan seuraavan postauksen parissa!♥
 
♥Henna

2 kommenttia:

  1. Oi, Ben & Jerry's on parasta ikinä! Yksi syy siihen miksi olen lihonut parikymmentä kiloa aika lyhyessä ajassa :'D mutta elämän kuuluu olla kivaa eikä se ole kivaa ilman jäätelöä. Mitä koiria teillä btw on? c:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä Ben & Jerry's on niin hyvää!♥︎ Mutta Hennalla on siis kaks koiraa tyttö ja poika, se tyttökoira on collie ja se poikakoira on coton de tulear ja mulla eli Lindalla on yks poikakoira, joka on havannankoira. :-)

      -Linda

      Poista