19.9.2015

Autumn vibes

Heippa!
 
Viikot vierähtää oikeesti ihan älyttömän nopeesti ( tosta mun viimesimmästä postauksestakin on jo 9 päivää!?), mutta eipä mulla mitään valittamistakaan siitä oo. Syksy tuntuu mun mielestä muutenkin aina menevän hirveen nopeesti ja sitten onkin taas yhtäkkiä joulu.
 
 
Mutta ää oon taas jotenkin tosi innoissani siitä että syksy tekee tuloaan, tykkään siitä nimittäin tosi paljon ja se on ehkä jopa mun lempparivuodenaikani. Aattelin listailla tähän postaukseen niitä syitä, minkä takia asia on näin! ;-)
 
 

Vaatteet   No olipas vaikee arvata, heh. Ei mutta ihan oikeesti se on ihanaa kun syksyllä pääsee käyttämään kaikkia ihania neuletakkeja, villapaitoja, huiveja ja kenkiä yms. asusteita! Lisäks niiden värimaailmat on mun mieleen.


 Viileys   Okei, toisaalta tää ei oo yhtään kiva juttu, koska oon aina ihan jäässä, mutta toisaalta rakastan niin paljon niitä viileitä aamuja ja iltoja ja sitä, että voi kääriytyä vilttiin ja vaan laittaa villasukat jalkaan.




Kynttilät   Oon jostain syystä aina rakastanut kynttilöitä, joten syksyllä ja talvella ne pääsee mulla kovaan käyttöön. Tarviiko mun ees perustella miksi? No onhan se nyt aika täydellisen tunnelmallista istua kynttilänvalossa ja katsoa esim. jotain leffaa ja siinä samalla juoda vaikka teetä. Lisäks muuten tuoksukynttilöistä tulee huoneeseen niin ihana tuoksu!♥

 Värit    Lähinnä siis tarkotan luonnon värejä, koska sillon vaan on tosi nättiä, kun puiden lehdet on erivärisiä ja värikkäitä. Tietty siis tykkään myös esim. niistä syksyllä myytävien vaatteiden väreistä, haha!

 Takkatuli  Tää lista on oikeesti niin tämmönen kliseinen, haha! No mutta siis just niinä viileinä syysiltoina on kiva vaan istua takan äärellä lämmittelemässä.


 

Valot   En tiiä oonko ainut, joka asentaa jossain loka-marraskuussa jouluvaloja huoneeseen, heh. Mun mielestä ne kuitenkin tuo samanlaista tunnelmaa kun kynttilät ja tykkään olla niiden valaisemassa pimeessä huoneessa.


Tee / Kuumat juomat   Syksyllä aina mun teenkulutus kasvaa, enkä oikeestaan ees osaa perustella miks. Kai se vaan taas on se viileys ja jotenkin vaan kuumat juomat kuuluu mun mielestä syksyyn? :'D



Tässä nyt muutamia juttuja mistä tykkään syksyssä! Unohdin kumminkin taas jotain... Mutta kommentoikaa ihmeessä mikä teidän lempivuodenaika on tai mitä mieltä te ootte syksystä! :-)
Eipä kai tässä muuta, joten
 
Hyvää lauantai-iltaa kaikille!♥
 
 
♥Henna

2 kommenttia: