10.9.2015

Hypätäänpäs muutama vuosi taaksepäin

Heippa!

Aattelin tehä tällä kertaa vähän erilaista postausta, nimittäin kun sillon kipeenä katselin niitä vanhoja kuvia, päätin tehdä niistä tämmösen postauksen, missä kerron vähän muutamasta kuluneesta vuodesta ja asioista, joita niistä vuosista on jäänyt mieleen.

Toivottavasti tykkäätte!



2012 oli aiinakin mun ensimmäisiä vuosia bloggaajana, haha. Kuvia tältä vuodelta riittäis vaikka kuinka, mutta niiden laatu on aika hirveetä katseltavaa. No, olin kumminkin semmonen pikkunen 12-vuotias sillon. Muistan yllättävän paljon tästäkin vuodesta, mutta päällimmäisenä mieleen muistuu mökkireissu serkun ja mummon kanssa ja JLo:n fanitus, haha. (Joo tosiaan JLo oli sillon vuoden lopulla Suomessa ja mua harmitti niin paljon että en päässy sinne keikalle, ja sit musta tuli hirvee fangirl... ) Voi noita aikoja!:'D


 
2013 Sain vihosta viimein sen järkkärin. Lisäks sillon oli myös 6. luokan leirikoulu ja The Killersin keikka, jonne mun siskot voitti liput. Siitä lähti taas uus fangirlaus!:'D Olin sillon niin kikseissä, kun pääsin permannolla toiseen riviin ja laulaja kosketti mun kättä (voitte lukea fiiliksiä täältä ). No ei siinä mitään kyllä mä vieläkin siis siitä musiikista tykkään paljon, mutta muistan kun itkin tyyliin puolivuotta sen keikan jälkeenkin...  No mutta tollon tapahtu paljon muutakin esim. Lindan kanssa yökyläiltiin usein, olin mökillä, mun serkku Wilma pääs ripille ja 7. luokka alko ja alotin sillon myös cheerleadingin.


2014 muistan tosi hyvin, no varmaan siks, että siitä ei ees kovin kauaa ole. Parhaat muistot tältä vuodelta oli varmaan reissu Lappiin, Rooman matka, mummon eläkejuhlat, juhannus with Linda ja sit tietty joulu yms! 2014 oli muistaakseni tosi kiva vuosi, tai ainakin koin sillon aika paljon kaikkee!



Tästä vuodesta teen katsausta varmaan vasta vuoden lopulla, mutta tässä olis tää postaus! Mun mielestä oli superhauskaa toteuttaa tätä postausta, joten toivottavasti teistäkin oli ihan mielenkiintosta lukea ja katsoa noita ihania kuvia, haha! :'D

 
Palaillaan seuraavan postauksen merkeissä!♥
 
♥Henna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti