14.10.2015

Cloetta

Heippa! Mä ajattelin että voisin taas alottaa tän postauksen selittelemällä miks on ollu niin hiljasta täällä, mutta päätin jättää sen kokonaan pois ja mennä suoraan asiaan. Eli tällänen yritys kun Cloetta, halus lähettää mulle paketin joka sisälsi heidän syksyn uutuuksiaan ja mä olin tosi innoissani tästä. Cloetta antoi mulle vielä vapaat kädet että teenkö edes näistä tuotteista mitään postausta, mutta ajattelin kuitenkin tehdä.


En melkeen uskonu silmiäni kun kävin hakemassa Cloetan paketin postista. Mä kuvittelin että paketti on pieni ja sisältää pari maistiaista, mutta ei sitten ihan nii ollu. Paketti oli iso ja sieltä paljastui kassi joka sisälsi ihan mielettömän kasan herkkuja, kuten kuvasta näkyy.



Paketti sisälsi 8 mini karkkipussia ja mulle kyllä kelpas herkutella näitten kanssa, vaikka kaikki olikin aikalailla tuttuja makuja. Jos pitäs valita joku lemppari näistä nii se ehkä olis toi TV MIX Kirpeä -pussi, koska tykkään ihan sikana kirpeistä karkeista ja pussi sisälsi mun yhtiä lemppari karkkeja eli tollasia pulloja, jotka on puoliks sinisiä ja puoliks vaaleenpunasia. Mutta kyllä muutkin pussit maistu ihan hyvin.


Näitä Tupla proteiini ja energia -patukoita odotin ehkä eniten. Olin nähny parilla bloggaajalla kuvia näistä ja toivoin että Cloetta lähettäis edes jomman kumman näistä maistettavaks ja olin ihan super ilonen kun sieltä paketista paljastu molemmat patukat. Toi energiapatukka ei oikeen ollu mun mieleen se oli jotenki stydiä, mutta sitten toi proteiinipatukka oli tosi hyvää ja maistu ihan ku tupla-patukalta.


Toi Latte crunchiatto -suklaa oli tosi hyvää ja sopii varmasti niile jotka tykkää juoda kahvia, koska kahvin maku tuli tossa hyvin esille ja muutenki toi oli jotenki maukasta suklaata. Noi Mynthonin Salmiakki-lakritsi -pastillit yllätti mut kans tosi positiivisesti. Mä rakasta salmiakkia ja lakritsia ja ne yhdistettynä sokerittomaan pastilliin nii lopputulos oli kyllä 10+.

Haluun kiittää Cloettaa näistä kaikista ihanista maistiaisista mitä sain maistella ja toivottavasti te löysitte jotain uutuuksia mitä haluisitte maistella. Ps. Kun tää postaus julkastaan nii meikä istuu autossa kohti Helsinkiä ja Talliinnaa, siitä myöhemmin lisää.

♥︎ Linda

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti