24.10.2015

OCTOBER FAVES

Heippa!

Aattelin ekaa kertaa tässä blogissa tulla jakamaan muutamia suosikkeja. Pyrin siis valkkailemaan sellasia tuotteita,mistä oikeesti oon tykännyt, eli voin siis suositella niistä kaikkia. ;-)

No mutta mennäänpäs niihin suosikkeihin!





Victoria's secret Coconut Passion bodylotion   Ensimmäinen suosikki on siis tää VS:n vartalovoide! Jostain syystä oon aina ollu tosi laiska vartalon rasvomisen suhteen, mutta kun ostin tän Keskiseltä niin tää on päässyt kovaan käyttöön hyvän tuoksunsa ja koostumuksensa ansiosta!



Gina Tricotin viininpunainen kynsilakka   Toisena kosmetiikkasuosikkina onkin sitten tämä! Mun on pitäny jo tosi pitkään hankkia viininpunanen kynsilakka, koska jotenkin se on niin täydellinen syksyyn. No muutama viikko sitten sain vihdoin senkin hankittua ja mun mielestä se näyttää superkivalta kynsissä näin syksyllä!


Ripsivärit  Oli vielä pakko valita nääkin, koska nää on mun tämänhetkiset luottoripsarit! Ton Lancomen sain äidiltä jo joskus kesällä, mutta oon todennu sen superhyväks ja -riittosaks ja se on hyvää ihan pelkästäänkin, mutta lisään aina vähän tuuheutta siskolta saadulla Max Factorin False Lash Effect Fusionilla.


Teet  Niinkun taisin täälläkin jo mainita, niin aina syksyllä musta tulee joku teen suurkuluttaja ja Clipperin detox -tee ja Liptonin green tea Lemon Macaroon onkin jo mun pitkäaikaisia lemppareita, jotka tässäkin kuussa on ollu kovassa kulutuksessa.



Kynttilät  Olipas vaikee arvata, haha. Mutta siis etenkin tuoksukynttilät! Oon tuhlannu syksyllä pelkästään kynttilöihin varmaan älyttömästi rahaa, (heh) mutta ei se mitään, koska se tunnelma ja valaistus on sen arvosta!♥


Adidaksen trikoot & Cubuksen collegehousut  Nääkin on molemmat aika uusia, mutta ne on silti ollu kovassa käytössä. Noita Adidaksen trikoita oon käyttäny lähinnä treenatessa, mutta myös kotona. Noi Cubuksen collegehousut on varmaan koko ajan mulla jalassa kotona, mutta ne on ihanan pehmeet ja ehkä tolla värilläkin on jotain tekemistä sen kanssa, haha.


Espiritin huívi   Oon niin tyytyväinen, että lopulta raskin ostaa tän Kärkkäiseltä, koska oon käyttäny tätä tosi paljon ja tää on superlämmin ja pehmeä!
 
 
 
Siinä oli suosikit tällä kertaa! Oisitteko kiinnostuneita jatkossakin näkemään näitä? Kertokaa ihmeessä! :-)
 
 
 
♥Henna




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti