11.10.2015

Taas niitä puhelinkuvia

Heippa!
 
Oon taas ollu niin epäaktiivinen täällä blogissa ja se oikeesti ärsyttää mua. Jotenkin pitäs vaan oppia ottamaan tää paremmin osaks arkea, koska aina tää vaan jää... No mutta nyt on ainakin syysloma niin aikaa pitäs ainakin riittää, joten toivottavasti saisin täälläkin jotain aikaan!
 
 
Koska en nyt oo käyny yhtään kuvailemassa tai ees koskenu mun järkkäriin, aattelin että saatte taas tyytyä näihin puhelinkuviin. En tiiä mitä tykkäätte niistä, mutta musta on ainakin aina kiva selailla puhelimeen kertyneitä kuvia ja myös lukea niistä tehtyjä postauksia.
 
 

Ää nyt on ollu ihan superihanat syysilmat!♥ Just semmonen ihanan kohmeinen sää mutta silti aurinko paistaa // Snäppi, joka oikeestaan kuvastaa aina mun fiiliksiä kun pitäs tehä läksyt // Joku selfie // Ulkoiluttamassa tätä karvaturria ja samalla jäädyin mutta olin silti happy, koska ihana sää


Muutama viikko sitten otettu tosi taiteellinen kuva kun koulussa oli superkiva ja erilainen viikko ja mun ootd oli oikeestaan joka päivä joku tän tyylinen// Pakollinen snäppi perjantain fiiliksistä kun loma alko  // Eilisen väsynyttä selfietä. Lauantai oli oikeesti superkiva päivä kun toteutettiin taas Lindan kanssa extempore-idea, joka kyllä lähti aika huonosti käyntiin mutta lopulta päivä onneks osottautu onnistuneeks, haha! // Suunnistusta koulussa


Perjantaina siis kun loma alko menin käväsemään piitkästä aikaa Kärkkäisellä ja löysinkin muutamat kivat asusteet ja neuleen näille keleille // Minä taas, mutta yks niistä ostoksista oli toi ihana tähtihuivi!♥ Hinta vähän kirpas, mutta huivejahan ei ikinä voi olla liikaa ja toi materiaalikin oli ihan täydellinen, joten totta kai se lähti mukaan, heh // Supersulonen sovariselfie eiliseltä. Linda bongas noi yhestä liikkeestä ja meiän oli totta kai ihan pakko sovittaa niitä :'D // Yritin lukee matikan kokeeseen joka oli kyllä jo muutama viikko sitten ja taisin vielä saada yllättävän hyvän numeronkin siitä vaikka vähän aluks epäilin


 
 
Toivottavasti ette oo jo ihan kyllästyneitä näihin postauksiin. Lupaan oikeesti yrittää keksiä vähän jotain erilaistakin postausta ja muutenkin taas postailla useemmin!
 
Eipä tässä kai muuta, koska teillä muuten on syysloma? :-)
 
 
Mutta ihanaa sunnuntaita kaikille!♥
 
 
♥Henna


4 kommenttia:

  1. Ihanan kesäinen ja värikäs banneri teillä! Nuo housut tuossa keskimmäisen kollaasin ensimmäisessä kuvassa näyttää ihan superkivoilta :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon ihanasta kommentista!♥ Ja joo itekin tykkään tosi paljon, ne on nimittäin Adidaksen ja noilla sivuilla menee vielä kolme mustaa raitaa! :-)

      -Henna

      Poista
  2. Mä oon ihan rakastunu tohon koiraan ja niihin onesiehin! (:

    lyydialau.wordpress.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha kiva kuulla!:-) noi onesiet oli kyllä ihanan pehmeet mut ei silti lähteny mukaan.. :/
      -Henna

      Poista