16.8.2015

Hyvästi kesä

Moikka! Nyt on taas tää aika vuodesta ku koulunpenkki kutsuu eikä yhtään huvittas tai no mua se kutsu jo melkein viikko sitten mutta kummiskin. Aina ku koulua on menny pari päivää niin iskee ihan hirvee ikävä kesälomaa, joten siks mä päätin tehä tälläsen postauksen mun kesän kohokohdista, koska niitä en oo teille mitenkään hirveesti jakanu.


Ripari ja juhlat: Listan ehdottomasti ykkönen on siis ripari. Mulla oli tosi paljon ennakkoluuloja rippileiriä kohtaa eikä mua oikeestaan ois yhtään huvittanu mennä sinne, mutta oikeestaan ekan kokonaisen päivän jälkeen mun kaikki ennakkoluulot oli kadonnu ja olisin vaan halunnu jäädä sinne enkä ikinä lähtee. Meijän ripari porukka oli tosi huikee ja samoin kaikki isoset. Eli jos siellä on joku joka on ens kesänä menossa riparille nii kannattaa lähtee leirille ilman ennakkoluuloja, koska tuutte varmasti yllättymään positiivisesti. Riparin jälkee oli sit luonnollisesti vielä rippijuhlat ja ne oli kans tosi kivat ku pääs näkee kaikkia sukulaisia ja serkkuja, ketä ei aina nää.


Kesätyö: Mä olin tänä kesänä ekaa kertaa kesätöissä ja se oli tosi kiva kokemus. Olisin oottanu että se kesätyö olis ollu paljon surkeempaa mitä se oikeesti oli. Mä oli töissä vaan kaks viikkoo mutta se oli ihan hyvä aika ekaks kesätyöks. Suosittelen kyllä kaikkia hakemaan kesätöihin jos tulee mahollisuus, siinä hyvin ymmärtää sen että rahan eteen tarvii tehä työtä eikä se tipu mistään tuolta taivaalta ilmatteeks.


Ruotsinmatka: Mä olin kesän alussa mun vanhempien ja mun kummien kanssa pienellä Ruotsin matkalla. Mentii laivalla Ruotsiin ja oltiin siellä vaan yks päivä, mutta tykkäsin tosi paljon koska isommalla porukalla on kivempi reissata ja ku jokanen halus käydä jossain nii tulee nähtyä paljon eri puolia kaupungista mitä ei muuten ois varmaan nähny.


Mökki-illat: Mun tuli kesän aika vietettyy muutama mökki-ilta ja ne oli tosi kivoi. Mikään ei oo sen ihanampaa ku käydä rantasaunassa ja uimassa ja sen jälkeen syödä hyvää ruokaa ja valvoo pitkään.

Helsinginreissu: Me mentiin Hennan kanssa päiväks Helsinkiin koulujen päättäripäivänä, vähän shoppailee ja muutenki vaan kattomaan Helsingin menoo.  Päivä meni siellä kyllä mukavasti ku kierreltiin kauppoja, syötiin hyvin ja muutenki vaan katteltiin paikkoja. Tollasia päiviä ois kiva saada lisää.


Rennot sadepäivät: Tässä kesässä sadepäiviä riitti mutta mikä on sen mukavempaa ku käpertyy viltin alle ja kattomaan netflixiä ja syömään herkkuja, mä ainakin tein niin monta monta monta kertaa.

Muutenki koko kesä oli tosi kiva vaikka säät oli vähän huonoja paitsi totta kai nyt ku koulut on alkanu nii hyvät säätkin on palannu, mutta onneks koulussa päivät on niin rentoja että ehtii nauttia hellepäivistä koulun jälkeen.

♥︎Linda

4 kommenttia:

  1. Kiva postaus :) Itellä kans oli toi ripari tolleen, en millään oisi jaksanut lähteä, mutta sitten se olikin ihan sairaan mahtava kokemus eikä ois halunnu lähtee pois :D

    http://millakaroliinas.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kivä että tykkäsit! Nii toi ripari oli kyl tosi kiva kokemus ja varmaan mun yks elämän parhaimpia viikkoja! :)

      -Linda

      Poista
  2. Ihana postaus! Nyt tekee kyllä mieli Ben & jerry´s jäätelööö ;D.

    http://kakkujaunelmia.blogspot.fi/

    VastaaPoista