6.8.2015

Sportig


                                                                                        Moikka!
Mä päätin tulla jakamaan teille mun eräänpäivän asua. Tässä just yhdistyy sellanen urheilullisuus ja rentous, mistä mä tykkään. Ja toi ei varmasti ihmetytä että mulla on tuulitakki ja kaulaliina, koska nää Suomen säät on ollu aika pyllystä. Mutta siis mä tykkäsin tosi paljon tästä asusta, koska tää on vaan niin rento. 

Kertokaa ihmeessä haluisitteko lisää näitä asu kuvia, koska niidenkin ottaminen helpottuu kun koulut alkaa kun mun tulee panostettuu pukeutumiseen tässä lukuvuoden alussa, mutta kyl sekin laantuu syyslomaan mennessä. Koulusta puheen ollen kuka odottaa kauhulla koulujen alkua, ainakin minä.

                                                Paita:H&M/ Housut:H&M/ Takki:Stadium/ Kaulaliina:H&M/ Lenkkarit:Nike 

 Kertokaa muuten onks nää kuvat teijän mielestä tarpeeks tarkkoja ku mä oon itte vähän vaiheilla että onks nää tarpeeks tarkkoja vai pitääks mun vähän harjotella tota terkennusta, koska nää kuvat oli kunnolliset kuvat mitkä otin ekaa kertaa kamerajalan kanssa, joten tarviin teidän mielipidettä.
♥︎ Linda

8 kommenttia:

  1. Tosi kivat noi sun housut, täytyy lähtee metsästämään samanlaisia! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa ne on tosi mukavat! Suosittelen että yritätä metsästää niitä H&M urheilu puolelta. :)

      -Linda

      Poista
  2. Kiva asu! Mun silmään on ainakin ihan tarpeeks tarkkoja kuvia. ;) ihana banneri sulla!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva että tykkäsit ja hyvä että on tarpeeks tarkkoja! ;)

      -Linda

      Poista
  3. Ihanat noi housut, tahtoo tahtoo :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on ky tosi kivat ja mukavat, ei muuta kun ostamaan! ;)

      -Linda

      Poista
  4. Ihanan rento asu ja noi trikoot on kivat! Kuvat on tarkkoja, mutta monessa tarkennus on sun sijaan seinässä - siihen kannattaa kiinnittä huomiota :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti sulle palautteesta! Pitääkin harjotella tota tarkennusta vielä kun otan ite kuvia itselaukaisimella! :)

      -Linda

      Poista