30.8.2015

August through my phone

Heipsu!
 
Miten tässä pääs taas käymään näin, että viimesin postaus on tullut 16. päivä? En kans ymmärrä... Se kumminkin johtuu ainakin mulla eniten siitä, että mulla ei yksinkertaisesti oo ollut mitään postattavaa. Mun arki on ollut niin tylsää ja tavallista, että ketään ei varmaan kiinnosta mitään kuulumisiakaan kuulla, enkä vaan oo millään keksinyt mistä postata. No nyt kumminkin koitan korjata asian ja alkaa keksimään enemmän niitä ideoita!
 
Oon tosiaan tällä hetkellä kipeenä kotona ja päätin tulla tekemään postausta elokuun aikana puhelimeen kertyneistä kuvista, koska mä ainakin tykkään lukea ja myös tehdä niitä!
 

 
1. Ilmat lämpenikin sitten heti kun palattiin takas kouluun... No mutta tää on vaan joku ootd elokuun ensimmäisiltä päiviltä // 2. Oltiin Lindan kanssa kuvaamassa tätä postausta varten // 3.  Ihan kiva mennä aamulla kouluun kun on tåmmönen ilma♥ // 4. Vähän päivitystä hiuksiin ja oon ite tosi tyytyväinen!

 
5. Oltiin mun siskon kanssa Flowparkissa ekaa kertaa, ja oli kyllä ihan superhauska paikka! // 6. Ihan kiva erilainen koulupäivä, meillä oli siis yhtenä perjantaina semmonen valapäivä koulussa, ja ainahan tämmöset erikoiset päivät normi koulupäivän voittaa! // 7. Bussissa tulossa seiskojen ryhmäytymispäivästä // 8. Aamuselfie with bae #singlelife

 
9. Tää taitaa olla parinviikon takaa viikonlopulta, mutta pll jäätelön kera, parhautta. // 10.  Haha niin totta // Tän otin oikeestaan ihan äskön, kun aloin muokkailemaan kuvia ja yritän totutella siihen miltä näytän näillä uusilla laseilla // 11. Tykkään ihan sikana aina välillä kattoo vanhoja kuvia, ja lauantaina taas innostuin selailemaan niitä muutamankin tunnin, heh. Kumminkin löysin musta ja Lindasta parin vuoden takaisen kuvan ja kattokaa kuinka pikkusia ollaan, haha en kestä!♥
 
 
Ei näitä kuvia loppujen lopuks ihan kauheesti ollukkaan, mutta kertokaa ihmeessä haluisitteko jatkossakin lukea tämmösiä? :-)
 
 
Palaillaan mahdollisimman pian!
 
 
♥Henna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti