1.8.2015

Liebster Award - haaste

Moikka!
 
 
 
 Meijät haastettiin täälläseen Liebster Award -haasteeseen ja mä päätin nyt sit toteuttaa tän haasteen. Tän ideana on siis tuoda näkyvyyttä alle 200 lukijan blogeille. Kiitos siis Sagauroralle tästä haasteesta.

Mä en oo aikasemmin tehny mitään tälläsiä haasteita vaikka niitä tuli vanhaankin blogiin, joten tosi kiva taas tehä vähän erinlaista.

Mulle annetut kysymykset:

1. Lempi kosmetiikkamerkkisi?
Hmm tää on aika vaikee, koska mun tulee käytettyä aika paljon eri merkkejä mutta varmaan Lumene tai Maybelline.

 

2. Luetko mielummin lehtiä vai kirjoja?
Ehdottomasti lehtiä! Mä vihaan nykyään kirjojen lukemista varsinki sillon ku pitäs lukee joku kirja kouluun.

3. Minkälaiset ovat unelmahiuksesi?
Ääää tääkin on tosi vaikee, mutta sellaset ihanat vaaleet hiukset mitkä ois sopivan pitkät, tuuheet ja ois luonnostaan suorat tai sellaiset perfecto luonnonkiharat.

4. Onko sinulla sisaruksia?
Joo on! Multa löytyy siis yks isosisko ja kaks isoveljee eli oon meijän perheen nuorin.


5. Minkä ikäisenä aloitit bloggaamisen?
Taisin olla ehkä joku 12 vee, jos en nyt ihan väärin muista.

6. Käytkö mielummin kirppareilla vai ostatko merkkivaatteita?
Sekä että! Kirppareilla tulee käytyä aina sillontällön ja sieltä kyllä tekee aina välillä hyviä löytöjä, mutta on se välillä kivaa ostaa jotain upouusia vaatteita, vaikka ne ei mitään kunnon merkkivaatteita oliskaan.
7. Elokuva, jonka voisit katsoa yhä uudestaan?
Näitä on kyl ollu monia mutta just nyt ei kyl tuu mieleen oikeen mitään. Mutta ehkä joku Titanic tai sit Mean girls.

8. Mitä harrastuksia sinulla on bloggaamisen lisäksi?
Mitään ns. kunnon harrastusta mulla ei oo, mutta tykkään käydä lenkkeilemässä ja salilla treenailemassa. Joskus tykkään myös tosi paljon piirrellä tai värittää ihan huvin vuoks.
9. Luottovaatteesi?
Pakko sanoa että mun niken urheilutrikoot ne on vaan niin mukava vetästä jalkaan jos ei jaksa laittaa mitään kireitä farkkuja tms...

10. Minkälaista musiikkia kuuntelet?
Aika sekalaista nykyään, lähinnä sitä mitä radiosta tulee, mutta aika poppi painotteista se on jos kuuntelen esim: Looppia.

11. Ostatko mielummin elokuvia ja sarjoja DVD:nä vai katsotko niitä netistä?
Aika paljon tulee kyl katottua netistä (netflix on varmaan syy siihen), mutta esim PLL kaudet tykkään ostaa DVD:eeks, vaikka oonkin nähny ne netistä.


Tätä haastetta pitäs ilmeisesti haastaa eteenpäin itse valituille blogeille, mutta mä päätin vähän soveltaa. Eli mä haastan joka ikisen meijän blogin lukijan (jos teiltä siis löytyy blogit) ja heti kun ootte tehny tän haasteen blogiinne niin linkkaatte ne tähän postaukseen, koska mä tykkään ainakin lukea tälläsiä haaste -postauksia. Toivottavasti moni tarttuu haasteeseen!

Jos aijot tehä haasteen niin tässä on sulle kysymykset:

1. Varvastossut vai 15cm korkokengät?

2. Onko sinulla jotain outoja pakkomielteitä?

3. Tykkäätkö enemmän kirpeistä vai makeista karkeista?

4. Löytyykö sinulta lempi urheilulajia, jos niin mikä?

5. Kummat valitsisit mielummin palelisit koko ajan vai hikoilisit koko ajan?

6. Mikä on suurin päivänvaloa kestävä unelmasi?

7. Kynnet kynsilakalla vai ilman?

8. Mitä haasteita bloggaaminen on tuonut sinulle?

9. Luopuisitko mielummin kesästä vai joulusta?

10. Onko sinulla tv-ohjelmia, joita vihaat?

11. Mitä tavotteita sinulla on blogisi suhteen?

Loppuun viellä pahoittelut siitä että blogi on ollu melkein viikon hiljainen. Musta on vaan tuntunu että päivät vierii ihan silmänräpäyksessä ja oon yrittäny nauttia niistä varsinki nyt ku kouluki alkaa ihan kohta. Mutta tänään sain kamerajalan ja sain mun kameran akunlaturinki (mun kamera oli varmaan pimeenä kaks viikkoo ku siitä oli akku loppunu) pari päivää sit takas, joten nyt pääsen kuvailemaan paremmin ja saa tehtyä jotaim kivoja asupostauksia. Haluisitteko nähä postausta sporttisesta asusta vai enemmän syksyisistä comfy asuista?

♥︎ Linda


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti